Concurs aniversar :)

15 08 2012

Dragilor, luna aceasta este una foarte importantă pentru mine, deoarece Clepsidra împlinește 3 anișori 🙂

Ca să marchez acest eveniment într-un mod plăcut și pentru voi, m-am gândit să fac un mini-concurs aniversar, în urma căruia cineva va avea un mic premiu din partea mea. Așadar, de astăzi până pe 21 august la ora 22.00 vă puteți înscrie la concurs. Ce trebuie să faceți? Să scrieți un comentariu la această postare prin care vă anunțați înscrierea și să-mi spuneți care este lucrușorul (sau de ce nu, lucrușoarele 🙂 ) care vă plac cel mai mult din ceea ce fac. În acest fel voi primi și un feedback de la voi, astfel încât pe viitor să pot crea produse cât mai pe placul vostru.

Câștigătorul va fi ales cu ajutorul random.org și va fi anunțat pe blog pe data de 22 august.

Iată și premiul: o cutiuță de bijuterii realizată cu unul dintre șervețelele mele preferate și o pereche de cercei…clepsidre, cum altfel? 🙂

Succes!

Actions

Information

12 responses

15 08 2012
cera

mie mi-a placut ceasul cu bufnitza, suportul pentru cercei si inelele cu rasina, desi eu nu port inele 🙂

15 08 2012
alex

s-a consemnat 🙂 bafta!

15 08 2012
emilia

ce îmi place cel mai mult – ceasurile medalion și cutiile cu piese de ceas aplicate … și inelele cu rășină (dar nici eu nu prea port inele)

19 08 2012
Eva

Mie mi-a placut cel mai mult ceasul cu fluturi . E tare simpatic !!!

20 08 2012
Oana

BR006

20 08 2012
Mitza

doamne, pai da ce nu mi-a placut mie ?? :)))) eu sunt obsedata de cutiile si cerceii clepsidrei 😀 bafta la concurs :*

20 08 2012
Nicoleta

Mie imi plac toate bijuteriile cu rasina 😀

21 08 2012
Rêve blanc.

Mie imi plac cutiutele. 😀 Ador cutia Clock time. 🙂 Felicitari pentru produsele pe care le realizati. 🙂

21 08 2012
Simina

Mie imi plac inelele si cerceii cu rasina! 🙂

21 08 2012
Andreea

Fluturii, clar. Sunt fan

21 08 2012
Victoria

Toate sunt foarte frumoase si muncite. Sa mai faci lucruri cu bufnite, ca sunt preferatele mele 😛

21 08 2012
Ana

Mie imi plac ceasurile functionale, mi se par foarte misto si aproape toate modelele ma atrag – de altfel ce mi-a placut, am si cam luat (ceas cu fluturi, ceas cu M.M.).
Sunt foarte tari modelele gen ceas care face cu mana, sau robotel sau ceas intr-o forma de cheie. Rock on! 🙂

Leave a Reply

