Weekend de relaxare

20 08 2012

Weekend-ul ce tocmai a trecut a fost unul extrem de relaxant pentru mine, după o perioadă lungă de muncă și stres. Așa că vineri am făcut cu maaare plăcere bagajul și am fugit la mare cu câțiva prieteni. I’ve had the time of my life, ca să citez o piesă pe care sigur o știți 🙂 Am stat la soare (mi-am pârlit puțin nasul cu ocazia asta:P ), m-am plimbat pe malul mării, am mâncat pentru prima dată fructe de mare și am țopăit în Vamă. Acolo am dat și peste Bogdan și Cristi de la Grimus, despre care știți din postări anterioare cât de mult îmi plac. Am stat puțin de vorbă cu ei și cu cățelușa Rama, and they made my night 🙂

Weekend-ul meu a fost, într-un cuvânt, minunat 🙂

Până atunci, vă las cu câteva poze, așa, să vă relaxați și voi puțin.

This slideshow requires JavaScript.

P.S.: Nu uitați de CONCURS! Mai sunt două zile în care vă puteți înscrie.

Actions

Information

Leave a Reply

