Clepsidra împlinește 3 ani :)

22 08 2012

Dragilor, Clepsidra împlinește astăzi 3 anișori, iar eu sunt foarte încântată de asta și în același timp, uimită de cât de repede a trecut timpul. Toată povestea a început dintr-o joacă, de la o idee și de la câteva piese de ceas. S-a transformat în pasiune, bucurie, iar acum nu-mi pot imagina timpul meu fără handmade.

Vă mulțumesc pentru toate zâmbetele de încântare la vederea unui lucrușor făcut de mine, pentru încrederea pe care mi-o acordați atunci când îmi dați o comandă specială și pentru bucuria cu care îmi purtați creațiile.

Cu această ocazie am făcut și un concurs pentru voi, iar câștigătoarea esteeeeeeee………..Eva! Felicitări! Îți voi trimite un email pentru a stabili cum intri în posesia premiului.

Actions

Information

Leave a Reply

