Înapoi din vacanță. Haideți la târg :)

3 09 2012

Dragilor, am revenit din cea mai frumoasă vacanță pe care am avut-o până acum :P. Am avut parte de câteva zile în care am văzut locuri minunate, am cunoscut oameni frumoși și mi-am încărcat bateriile.

Dar despre vacanță și aventurile ei o să vă povestesc mai târziu. Totuși, uitați un sneak preview 😛

Astăzi vă invit la un nou târg, ce va avea loc la sfârșitul acestei săptămâni (8-9 septembrie) la Palatul Șuțu (Muzeul Municipiului București, la Universitate).  Vă aștept acolo cu lucruri noi și bună dispoziție.

Să aveți o săptămână frumoasă!

Actions

Information

Leave a Reply

