Șșșt, se lucrează…

2 11 2012

Dap, se lucrează la foc continuu pentru târgul din weekend. Unele lucrușoare sunt deja gata, altele așteaptă cuminți să fie finisate. Fug înapoi la lucru, dar vă arăt repede câteva 🙂

Cutie steampunk – e diferită de ce am făcut până acum, dar mie îmi place la nebunie. Sper să vă placă și vouă

Asta ce o fi? Aflați mâine 🙂

Iar cu ce e mai jos mă joc eu acum. Rezultatul nici eu nu-l știu, dar pare amuzant, nu?:)

Vă aștept cu drag mâine și duminică la I Love  Handmade.

Actions

Information

2 responses

20 11 2012
Alexandra

Cutia portocalie este foarte faina. O mai ai?

20 11 2012
alex

Mulțumesc 🙂
Pe aceea nu o mai am, dar am în lucru una asemănătoare, hexagonală. Dacă vrei una de o anumită dimensiune anunță-mă 🙂

Leave a Reply

