Cum a fost la I Love Handmade

5 11 2012

Această ediție I Love Handmade a fost de departe cea mai reușită la care am participat până acum, în 3 ani de mers la târguri. Am terminat cele două zile nu doar cu oboseala obișnuită, dar și cu un sentiment de mulțumire și bucurie că ceea ce fac place cu adevărat. Vă mulțumesc tuturor pentru aprecieri, cuvinte frumoase și susținere și sper ca și pe viitor să mă ridic la înălțimea așteptărilor.

Iată cum a arătat standul meu la începutul celei de-a doua zile de târg

Și buburuza ce mi-a înveselit o bună parte din zi, pentru că s-a plimbat neîncetat pe stand

Actions

Information

Leave a Reply

