Începe “nebunia de sărbători”

10 12 2012

Dragilor, pentru mine de azi începe ceea ce eu numesc “nebunia de sărbători”, pentru că mă apuc cu adevărat de lucru pentru târgul de Crăciun, pentru că trebuie să îmi organizez foarte bine timpul și ideile astfel încât atunci când ajung cu noile lucruri în fața voastră, să fiu mândră de ce am făcut.

Ca de obicei, nu am avut timp să fotografiez obiectele noi care nu și-au găsit stăpâni la târgul de Moș Nicolae, așa că astăzi vă reamintesc cum a început o fascinantă etapă din viața mea handmade: lucrul cu rășină. Cam în perioada asta anul trecut am descoperit-o și am început timid să lucrez cu ea, cu teamă și de felul în care se mânuiește și de felul în care va fi primită. Efectele în ambele cazuri au fost neașteptat de plăcute, iar eu sunt cum nu se poate mai bucuroasă:)

Din rubrica “dacă doriți să revedeți”, primele bijuterii cu rășină:

rasina

inele

Actions

Information

Leave a Reply

