Cercei, pandantive și brățări

20 12 2012

Târgul se apropie și eu vreau să termin toate lucrușoarele începute pentru voi, așa că nopțile devin din ce în ce mai scurte 🙂

Noaptea trecută am terminat de montat 20 de perechi de cercei, 22 de pandantive și 3 brățări, toate cu rășină. Le vedeți mai jos, în pozele de grup. Îmi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt făcute la 3 AM și se pare că și aparatul meu foto e cam bătrân. O să-i scriu Moșului, poate primesc unul nou, că am fost cuminte 🙂

IMG_4485

IMG_4487

IMG_4490

Actions

Information

Leave a Reply

