Daruri pentru voi :)

21 12 2012

Dragilor, pregătirile pentru târgul din weekend sunt pe ultima sută de metri. Mă așteaptă o zi lungă și o noapte probabil albă, dar sunt nerăbdătoare să vă revăd șiiiiii…… să vă ofer mici daruri. Așadar, dacă mă vizitați la târg și spuneți sincer, clar și răspicat că ați fost cuminți, veți primi de la mine o punguță cu un mic dar de sărbătoare. Nu vă spun ce este, ca să nu stric surpriza, ci spun doar că mie îmi place la nebunie ca iarna să mă folosesc de ce e în punguțe.

IMG_4494

Mă întorc la împachetat daruri și finisat lucrușoare, așa că ne vedem mâine și duminică la I Love Handmade.

Actions

Information

Leave a Reply

