Cum a fost 2012

31 12 2012

Dragilor, a mai trecut un an, și pentru mine a devenit deja un obicei să mă uit în urmă și să fac un mic bilanț an anului care tocmai se încheie. Iată cam ce am făcut eu în 2012:

– am făcut primul giveaway, care s-a bucurat de succes, iar astfel de concursuri au devenit obișnuință

– am început să lucrez cu tehnici și materiale noi (dintre toate, preferata mea este rășina)

– am încondeiat pentru prima dată ouă și cu siguranță voi mai face asta

– m-am mutat în casă nouă, cu atelier nou, cameră pentru musafiri și băut cafea și o bibliotecă mare cât un perete 🙂

am lucrat un cufăr pentru una dintre cele mai vechi și bune prietene, care s-a căsătorit în vară

am împlinit 3 anișori 🙂

– am participat la târgul care îmi e cel mai drag, I Love Handmade, am cunoscut oameni noi și frumoși

La capitolul “și altele”:

– am mers la numeroase concerte Grimus, unele dintre ele cu aventuri amuzante

– am fost într-un concediu minunat și mi-am promis că voi repeta mișcarea în fiecare an.

Sper că și anul vostru a fost cel puțin la fel de bun și plin ca al meu și mai sper ca cel ce vine să aducă numai bucurii.

La mulți ani!

IMG_4178

Actions

Information

Leave a Reply

