Cum a fost la I Love Handmade

24 06 2013

Contrar așteptărilor mele pe toate planurile, a fost un târg reușit. A fost extrem de cald (am băut cam 3,5 litri de apă în fiecare zi), însă vizitatorii nu s-au speriat atât de tare de caniculă și au venit la standul meu.

Deși niște evenimente triste din familia mea nu mi-au permis să fiu la fel de veselă ca de obicei, colegii mei de stand au fost minunați și m-au făcut să uit din când în când de probleme și să zâmbesc.

Vă las cu imaginile standului. Să aveți o săptămână cu bucurii.

IMG_5407

IMG_5408

IMG_5409

IMG_5410

IMG_5413

 

Actions

Information

Leave a Reply

