A venit primăvara :)

12 03 2014

Nu știu voi cum vă simțiți, dar eu parcă am înflorit de dimineață când am văzut soarele pe cer 🙂

Îmi dă o stare extraordinară, chiar dacă acum mă lupt cu o răceală urâtă care nu mi-a permis să vă mai scriu. Am fost la târg de 1 martie, am primit și am oferit mărțișoare, am râs, am lucrat, iar acum voi încerca să mă relaxez puțin.

Vă doresc să aveți parte de o primăvară veselă, ca lalelele mele 🙂

1901330_696140300436529_1265267608_n

Actions

Information

Leave a Reply

